راهنمای قطعی شرکت طراحی سایت - طراحی وب سایت

Wiki Article

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد:

به ویژه که تجربه ثابت کرده است، مشتریان به برقراری این ارتباط دوسویه بسیار علاقه نشان می‌دهند.

ما سعی داریم تا نکات مهم و پرکاربرد سئو را در وبسایت شما رعایت کنیم و همینطور در بحث بهینه سازی سرعت وبسایت نیز به شما سایتی را تحویل دهیم که با سرعت لود شود.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

تنظیمات: در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

در واقع بعد از پیاده سازی کامل سایت مبتنی بر اصول کامل سئو، نحوه کار با پنل سایت توسط کارکنان این مجموعه به مشتریان آموزش داده می شود.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

این مسئله موجب سنگینی و کند شدن سرعت سایت و کاهش ترافیک ورودی خواهد شد. این موضوع خود از نظر سئو اثر بسیار منفی بر کسب‌وکار شما می‌گذارد.

این پلن مخصوص کسب و کارهایی است که به صورت خدماتی و شرکتی در حال فعالیت هستند و بیشتر قصد معرفی کسب و کار خود را در سایت دارند.

کارشناسان کاسپید این مهم را به بهترین نحو و مطابق با به روزترین اصول دنیا انجام می دهند.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن اینجا فروشگاه اینترنتی است.

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :
در این شیوه طراحی، شما خواسته‌ها، انتظارات و ویژگی‌هایی که می‌خواهید سایت‌تان داشته باشد را به تیم برنامه نویسی اعلام می‌کنید.

شما اکانت موردنظر رو بسازید و تمام فعالیت‌ها و نوشته‌ها رو بهش اختصاص بدید و ادمینش کنید تا ادمین قبلی رو حذف کنید.

تا کنون به المان‌هایی که باید در فوتر قرار گیرد اشاره داشتیم؛ اما چگونه این المان‌ها را در کنار هم قرار دهیم که مخاطبین از دیدن آن لذت برده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند؟

به علاوه، اطلاعات و داده‌هایی که از کاربر دریافت می‌کنید، کمک می‌کنند تا رفتار مخاطب خود را بیشتر بشناسید. به علایق او نزدیک‌تر شوید و بتوانید بر همین اساس سایت، محصول و کسب و کار خود را اینجا بهبود ببخشید.

فاکتور cls چیست فاکتور inp چیست و نکات مهم آن سه شاخصه مهم برای اندازه گیری roi در سئو فاکتور lcp در core World-wide-web vita چیست؟ و مواردی که باید بدانید بهترین ابزارهای جایگزین الکسا کدام است؟

با حضور در دنیای دیجیتال، اینجا کلیک کنید کاربران می‌توانند با یک سرچ ساده شما را پیدا کنند. این به معنای بیشتر دیده شدن کسب‌وکار توسط مشتری هدف است.

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است. تنها کاری که اینجا کلیک کنید شما باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است. جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد. به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

سلام من میخام یه سایت برای خودم بسازم تا ورد پرس رو یاد بگیرم برای ایجاد یک سایت رایگان که ورد پرس هم باشه چه کار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

گالری عکس

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

وبسایت شما به گونه ای طراحی می شود که در سیستم های مختلف از قبیل گوشی، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش دهد و در مورد آن چالشی نداشته باشید.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

رقابت در دنیای اینترنت روز به روز سخت‌تر می‌شود. نحوه رفتار کاربران در طول زمان تغییر پیدا می‌کند. گوگل هم متناسب با تغییر نیاز و رفتار...

Report this wiki page